czwartek, 7 listopada 2013

oficjalnie został rozpoczęty czas przygotowań świątecznych.
u mnie te przygotowania zaczęły się od kartek ale to i tak nie koniec ich tworzenia :)
pierwsza seria już znalazła swoich właścicieli :)






przez rok papier sobie leżał bo jakoś nie miałam na niego pomysłu aż tu wyszły z niego ładne choineczki z dziurkacza 


tu za królowały tekturowe choineczki, jedna jest pokolorowana tuszem distress a jej koleżanka na tusz kolorowy posypany miała transparentny puder do embossingu na gorąco


cudowne świąteczne zapachy


tekturowa choina z kropelkami w płynie zrobiła się bardzo dostojna











a ta mi się podoba najbardziej, tło pod napis zrobiłam na grubym kartonie ecru błyszczącym 
karton przeciągnęłam po rozmoczonych tuszach wodnych, dodałam stempelek i oczywiście puder transparentny do embossingu :)